NEW YEAR'S DRESSES

Om lite mindre än tre veckor så är det nyår! Är det bara jag som tyckt att det här året har gått sjukt fort? Tiden har ju bara flygit förbi.
Iallafall så är det ju alltid så mycket att fixa och planera inför nyår. Man ska hitta en klänning, fundera ut hur man ska ha håret, vilka smycken man ska ha osv.. Så mitt i all den här stressen så hade jag och Linda tänkt hjälpa er. Varje dag den här veckan kommer vi lägga upp lite nyårstips och idag börjar jag med nyårsklänningar!


Rad 1 från vänster/ H&M, Bikbok, Asos, Gina Tricot, Topshop
Rad 2 från vänster/ Bikbok, Topshop, Nelly, H&M, Nelly


Rad 1 från vänster/ Asos, Nelly, Gina Tricot, Nelly, Bikbok
Rad 2 från vänster/ Nelly, Nelly, Nelly, Topshop, Asos


Rad 1 från vänster/ Asos, Nelly, Gina Tricot, H&M, Asos
Rad 2 från vänster/ Nelly, Nelly, Topshop, Gina Tricot, Zara

Rad 1 från vänster/ Asos, Nelly, Topshop, Zara, Gina Tricot
Rad 2 från vänster/ H&M, Nelly, Asos, Asos, Zara


Rad 1 från vänster/ Nelly, Asos, Gina Tricot, Asos, Nelly
Rad 2 från vänster/ Zara, Nelly, H&M, Nelly, Asos


Rad 1 från vänster/ Zara, Gina Tricot, H&M, Asos, Bikbok
Rad 2 från vänster/ Asos, Nelly, Nelly, Nelly, Asos

Gud vad många klänningar det blev! Men det fanns så många fina så jag kunde inte välja vilka jag skulle tipsa om, så det fick bli allihopa haha. Har ni sett någon ni tycker om lite extra? Jag har många många favoriter bland de här klänningarna, bland annat den rosa klänningen i det fjärde kollaget och den blåa i det femte.
Hoppas ni fått lite inspiration av det här. Och som sagt, det kommer komma upp nya nyårstips varje dag den här veckan, så håll utkik!
xx Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0