workout

Hej Peps! Ett nyårs löfte som jag tror många har är att bli mer hälsosamma/träna mer eller liknande. Kanske någon av er som har det? Och något som är väldigt viktigt för mig, och som nästan gör det lite lättare att gå till gymmet är snygga träningskläder! Istället för att träna i ett par sunkiga mjukisbyxor och en sliten t-shirt kanske nästa inköp borde bli några färgglada linnen och riktiga träningsbyxor istället för ett par stora mjukisbyxor som bara är i vägen när man tränar. Jag kan nästan garantera att ett par snygga träningskläder gör det mycket lättare att komma iväg till gymmet! Igår var jag och inhandlade dessa två linnen på h&m för endast 99 kronor styck. Billigt och bra! Dom är väldigt figurnära och är i ett stretchigt och snabbtorkande funktionsmaterial som andas. Plus att dom har snygga brottarryggar bak! Tips!

 

 

xx Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0