JOIN THE ARMY

Något som är väldigt inne i vår och som jag verkligen älskar är militärjackan. Man kan hitta dem nästan överallt och man kan matcha dom till exakt allting, militärjackan är helrätt just nu!
Här nedan ser vi hur mina favoriter Kenza och Angelica matchar dom. Hur snyggt!?
Angelicas kommer från Chicy.se och Kenzas kommer från Urban Outfitters och finns även i helgrönt. Men den har även funnits på Tshirt Store för några hundralappar mindre, så kika där först om ni är sugna på den!
Jag har faktiskt köpt en själv som jag använder varje dag och som jag stormtrivs i! Jag är sjukt nöjd med den och den lär användas flitigt ett bra tag framöver. Min kommer från Gina Tricot!
xx Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0